dijous, 4 de setembre del 2008

Informe de pagament:


per una publicitat inestimable del meu lloc web a http://salbercoc.blogspot.com, jo et transmet el document que tens ara a les teves mans (és un dir).
Mònica, dos punts.
ets el sol que em dóna claror, ets la música que em dóna vida, ets l'aire que em constipa però que normalment m'infla els pulmons, ets la corda de les escoletes infantils, ets un afinador, ets una fondue de xocolata, ets un glopet d'aigua ben fresqueta amb bocins congelats en un dia intens de platja i sol, ets una pel·lícula que et remou, ets Porca Misèria, ets un vals coix, ets una rialla contagiosa, ets un ascensor (i saps de quina manera valor els ascensors...), ets una segona veu, ets l'estrella més lluenta del cel, ets una bufada de bombolles d'aire cap a la panxa dins l'aigua, ets un braser a l'hivern, ets la fresqueta a l'estiu, ets un cafè amb gel, ets una granissada de pomada, ets una figa seca, ets una mirada que penetra, ets un si7, ets guapa i ets autèntica i ets la meva amiga. Au.
I tot això, Mònica, perquè qui no té doblers per pagar un anunci té paraules guapes per l'autenticitat personificada d'un albercoc que comparteix amb mi la seva pintura.
Atentament,
eidorms S.A.
PD: la meva vida és, en bona part, tota teva.

1 comentari:

monicons ha dit...

Catalina, m'encanta que me tornis sa propaganda! però clar, ara mos trobam que ja fa massa temps que la tens posada a primera fila i clar, si te descuides, t'hauré de fer una mica més de publi jo també... i així no acabaríem mai... per tot això i altres coses... Catalina, per favor, ACTUALITZA!! jijiji un besso, xurra