dijous, 16 de juliol del 2009

lux perpetua

Blau, vermell, blanc, negre, requiem aeternam. Cinc entre milers. Cinc entre rialles i una convivència inèdita, superada, amistat reforçada i autèntica, sense amagar absolutament res. Em sap greu. Si de ver parla la mirada, ja ho ha dit tot i ho tenc tot guardat, i m'ho guard, és meu el record, és meva la pell de gallina i és meu el calfred d'un forte multitudinari. Són meves les vostres rialles perquè m'han quedat clavades i és meu el cànon del pentàgon regular. És meu i és vostre perquè és nostre. M'ho penjaré tot pel coll i sentiré la cardina que canta a qualsevol lloc del món.

No sé ni sabré mai si seria igual encara que la rutina del dia a dia no tengués final. És així, i punt. I és mel aquesta lux perpetua.

1 comentari:

Aida ha dit...

aaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiii
no hi ha paraules ehh!!! ho has sabut dir molt béééé!!!
pentagon perfecte!!!
VOS ESTIM!!
va ser genial!!! com diu una amiga nostra... som un cas i tenim alguna cosa que ens fa especial...així que a aprofitar-ho!!!