dilluns, 14 de setembre del 2009

fregapeus

No m'agrada dur arena aferrada als peus ni el renou que fan quan es freguen, però la pau absoluta que aporta el moment en què l'única cosa important del món és jugar amb els peus no és comparable amb res. El dit petit té vida pròpia i encara m'agrada fer croixir els ossos. Caminar descalça és un dels plaers de la vida i els calcetins fan estimera. Però jo, ara, vull fregar els peus, vull jugar a escala mil·limètrica amb moviments sutils que repercuteixin al cos com un alè de vent dins l'aigua... i vull que sigui a quatre peus.

1 comentari:

Anònim ha dit...

A jo m'agrada anar-me'n a dormir amb sos calcetins posats i després, una vegada calentet tot, lleval's-me i fregar-los per tot es llit. També m'agrada molt sa primera vegada que me pos calcetins després de s'estiu.
Molt guapa sa foto.