dilluns, 18 de maig del 2009

||

Ja tenc ganes dur arena pertot, d'agafar calor fins al màxim, d'entrar dins l'aigua i fondre'm. Tenc ganes de pausa, d'horabaixes eterns, de nits a la fresca, de despertar-me i posar-me el biquini directament. Tenc ganes de beure aigua gelada, de menjar gelat, de gelar-me l'ànima a Cala Murta, de congelar el temps. Tenc ganes de jugar a pales, Mònica, jugues? O a ping-pong, tria! O una cosa darrera l'altra! No frissam! I no em facis córrer, ja ho saps! Tenc ganes de cantar amb els vidres del cotxe oberts i de fer escoltar Antònia Font als guiris! Wa yeah! Queden xuxes? Tenc ganes de pegar un capfico en pèl i convertir-me en la llibertat en persona, de fer el mort amb les orelles mig enfonyades, ara hi sent, ara no hi sent, i que les ones em guiïn, que em fii d'elles completament! I no en parlem, de les verbenes... Bé, atur, que em pegarà un ataquet. No sé si és que tenc ganes d'estiu o que ja em fa oi estar aquí tancada amb la taula plena de papers i sabates enrevoltant el llit. 

No estaré gaire a fer-me meva una tovallola... jo només avís!

3 comentaris:

monicons ha dit...

Catalina, si tornes tovallola, que no sigui de bidet! per l'amor de Déu!


verbenes... catalina, aquest any, hem d'anar a més verbenes!

pales i ping pong... catalina, enguany hem de jugar més!

"Plataforma perquè ses bessones aprofitin s'estiu al màxim (més que l'any passat)" hem de recuperar tot aquest temps que no mos hem vist!

avui t'he llegida. anava molt enrere. m'agrada llegir-te

Minto ha dit...

I que trobes de ses rebaves vermelles que enrevolten morros i galtes després d'una atipada de síndria? I d'un bon trempó amb mil kilos i mig de pa per fer mulletes? Només fris d'acabar parides facultatives, sobretot tecnològiques, i entrar de ple a un nou estiu!!!!!

Anònim ha dit...

Mònica, t'enyor una putada, m'unesc a sa plataforma incondicionalment!!! I no passis pena, que sigui quina sigui sa tovallola, mai serà de bidet! Plataforma per no ser tovalloes de bidet!!!

Minto, m'apunt a menjar síndria fins a tenir sa cara plena de pinyols i a fer un trempó més gros que tots es dois que mos han dit per devers s'universitat tots aquests anys. Come on everybody!!!