dimecres, 23 de gener del 2013

resumint...

Deu afirmacions que he anat assumint durant aquest any i mig de silenci:

1. Som una malsofrida
2. Som una antisocial
3. Una relació estable es basa en la transformació diària de creences a conviccions i es torna inestable quan s'obliden les creences
4. Callar les coses fa molt de mal a la llarga
5. M'agrada més el fred que la calor
6. M'agrada tant el silenci com la música
7. Descobrir què hi ha davall una persona que aparenta ser superior és divertit i afavoreix l'autoestima.
8. L'actitud és el catalitzador més potent
9. La musicoteràpia hauria d'estar més reconeguda científicament i hauria de perdre l'etiqueta hippy que li lleva credibilitat
10. No som vaga, sinó que hi ha poques coses que em motivin.

1 comentari:

cíclades ha dit...

Tu dius: "Jo, pecadora, em confesso a Deu..." i quedes a plaer per haver amollat aquestes 10 sentències.
Jo dic: "Ego te absolvo".
Vés en pau, germana.