dijous, 29 d’abril del 2010

llit

Panxa amunt quan sent que caic, quan no hi ha colors a la paret interior dels ulls, quan el coixí no és net ni quan encara fa olor de suavitzant; quan pos en subhasta el meu cos, des dels òrgans més vitals fins a cadascun dels ribosomes de les meves cèl·lules; quan per un moment confii en un viatge astral que em transporti a un altre llit mig meu* i m'obligui a fer mitja volta; quan un sol instant m'oblid que som meva i m'oferesc al temps desitjant que només xucli de mi allò que no és comestible.

*no fa falta dir que amb les meitats sempre s'hi guanya.

2 comentaris:

Aida ha dit...

Catalina!! estàs a tope!!!!!! jajajaja
clar que m'agrada llegir el que escrius, sinó no hi entraria a veure si ja has escrit.
T'he de dir que na Mercedes MIlà es una privilegiada!! pq tan sols llegeixo el teu blog i el d'ella. Me teniu ben fermada!!


P.D.: gràcies a la nostra imaginació podem fer tots els viatges astrals que volguem, sabent que algun dia serà real!!


MIL GRÀCIES!!!!

erynay ha dit...

Una passada d'escrit. Des millors que t'he llegit. Mil gràcies per compartir-ho :)