diumenge, 18 de gener del 2009

sense títol

Sant Antoni gloriós s'ha acabat, foguerons, sobrassada, flautí i guitarrons, violins, banda, oh banda, trompetes i de bona gana, de bona gana Sant Antoni de Viana! Herbes, bots, i gent, molta gent, Son Macià i cap a cases, sa volta i camina caminaràs. I dormir i món real, i webs, i polls, i anàlisis d'harmòniques en do major, tot en do major i a mamar, i línia de direcció per amunt, i línia de direcció per avall, i quina puta memòria que tenc, que ja ho he viscut, i ja ho he entès, i ja he après i ho he interioritzat i ho he reflexionat, i si no t'ho llegeixes t'ho llegiré en veu alta, vendré a ca teva i no te deixaré dormir fins que no m'hagis escoltat i no t'hagis quedat amb sa meva cara, que ja està bé. Me sents? Que m'és igual i que te faré faltes d'ortografia i te contaré sa vida i tu no ho sabràs. I no t'ho dic a tu, que li dic a ell. I que dia 11 arribarà i faré un levare de negra amb puntet tridimensional i m'enfilaré per sa bolla del món i tot serà blanc i farà fred, i tremolaré de plorera perquè veuré coses noves, molt noves, més noves que mai. I ja hauré analitzat totes ses coses analitzables de sa vida i hauré fet memòries i hòsties i estaré estona a visitar enciclopedia.cat. Que ja m'és igual, perquè estic perdent es respecte a aquells més respectats. Me'n vaig a dormir, i si un cas, no m'ho tengueu en compte.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Diooooooooooooooooos!!!!!!!!!!!!